HTML

Sensus Informatika Kft.



Mielőtt IT szolgáltatót választana, ismernie kell a jó döntéshez szükséges szempontokat!
5+5 szempont, amit érdemes mérlegelnie ilyen esetben!

Igen, kíváncsi vagyok rá!

Címkék

30y (1) adásvételi (2) adathalászat (1) adél (6) ágnes (1) akvárium (1) albérlet (1) alcatel (1) állat (1) almásfüzítő (1) anett (2) aquaworld (1) árpi (2) autó (6) autogyro (2) babakocsi (1) balaton (1) baleset (1) bálint (2) barátok (14) betegseg (2) betty (3) biztonsági őr (1) blog (3) blogháború (2) bogrács (8) bor (5) boszorkány (1) bringa (10) bulvár (1) bürokrácia (2) chatroulette (1) chatroulette.com (1) chrome (1) cici (1) citrom (1) comment.com (1) csajok (4) család (3) csincsilla (1) csúszda (1) danubius (1) defekt (3) diéta (14) dombház (24) dunaújváros (1) edina (3) eger (1) életmód (17) elmű (1) email (1) emil (1) engedély (1) építkezés (22) eső (5) évforduló (1) feleség (27) ferihegy (3) flightgear (1) fogyi (10) földhivatal (1) fotózás (2) fröccs (3) gáz (1) gázvita (1) geocaching (3) gondolatok (2) google (2) gps (1) grill (1) gyermek (9) hatóság (5) (2) hoax (1) homár (1) horgászat (1) húsvét (1) index.hu (5) intel 945 (1) internet (8) isti (7) jánosháza (1) japán (1) jaunty (2) jég (4) jégkorong (1) jégtánc (1) jimmy (1) joe (3) kaja (9) kakucs (1) kal (4) káld (1) karate (1) karmic (1) kastély (2) kecske (1) kettlebell (3) kiállítás (1) költözés (4) komárom (1) koncert (1) kotlár (1) közlekedés (2) kozmetika (1) kriszti (1) kütyü (1) lakás (4) láthatatlan (1) ldap (1) legénybúcsú (1) linux (4) lögybölés (1) macintosh (1) macska (1) mágia (1) magyarország (5) mama (1) média (1) mese (1) microsoft (2) mobil (1) mobilnet (3) modellezés (3) moncsi (2) mórahalom (1) morrisons (1) mozi (3) munka (17) nigéria (1) notebook (1) nyuszi (7) óceánjáró (1) oli (3) ólmos (2) ónos (2) orosz (2) ortt (1) para (1) pech (1) perforce (1) peti (1) phishing (1) pilis (1) poén (1) polgármester (3) punto (1) rádió (2) recept (1) rendőrség (2) repülés (7) robogó (7) róka (1) rtlklub (2) sajtleves (1) sanyi (4) sárvár (1) server (1) sláger (1) sodium lauryl sulfate (1) sör (8) spam (1) sphinx (2) spórolás (1) süni (1) szakma (1) szeged (1) szelid (11) szerződés (1) szilveszter (2) szimulátor (1) színház (1) szívroham (1) szonda (1) születés (2) szülinap (3) tamás (1) tavasz (1) telefon (1) telek (18) televízió (2) tesó (4) tortuga (1) tőzsde (3) ubuntu (4) ügyvéd (1) ukrán (1) utazás (2) üvegtigris (2) vallalati it (1) való világ (1) vásárlás (2) vatera (1) veres zoltán (1) video (3) vista (2) vita (1) volker (15) wakeboard (1) wellness (1) windows (2) wok (1) x200 (1) xgl (1) xp (1) xp64 (1) zéró tolerancia (1) zina (1) zsombi (3) Címkefelhő

szapi.blog.hu

Mindennapi életem, haverok, kütyük, munka

Friss topikok

  • Szapi: @Csepregi Károly: Szia! Nah, még a végén kiderül, hogy a blognak vannak olvasói :) Facebookon va... (2013.01.13. 12:51) Ácsolás, betonozás, locsolás
  • Gidus82: Na, csak neeem!?:)Neked aztán van energiád..nem elég a sok munka, család, és még tanulsz is. Le a ... (2011.09.07. 15:03) Újra iskolapadban
  • Gidus82: :)Nem fogod elhinni Dani mit kap tőlem 30. szülinapjára..De komoly..ha van egy pici időd, írj rám ... (2011.07.18. 08:43) Egy pohár bor
  • Gidus82: Tényleg hihetetlen!!Már 1 éves ez a GYÖNYÖRŰSÉG!!Biztosan szép nap volt. Remélem egyszer megtapasz... (2011.06.21. 10:40) Első szülinap...
  • Hiczkó: Mondom én, hogy itt tartsuk a szülinapi bulit.A betonon bográcsoznánk egyet, elférnénk, és meglenn... (2011.05.12. 13:49) Most már sötét van...

Ilyen volt 2010

2011.01.03. 13:43 :: Szapi

Újabb év telt el. 2010 sok mindent hozott. Ha az utca emberét kérdeznénk meg, milyen volt számára 2010, biztos vagyok benne hogy több lenne a rossz vélemény, mint a jó. Én viszont úgy érzem, hogy számunkra nagyon pozitív év volt.

Januárban készültünk először a pici érkezésére, babakocsit vásároltunk. Akkor drágának tűnt a dolog, de utólag elmondhatom, abszolút megérte, hogy ezt a babakocsit választottuk. Aztán megkaptuk a jogerős építési engedélyt, és elkezdtünk megfelelő embereket keresni: földmunkához, kőműves munkához, stb.

Februárban Árpinak köszönhetően kicsit meglódult a Bt, és elkezdett havi szinten pénzt termelni. Igen sokat dolgoztam ebben az időszakban, Moncsit is keveset láttam, de úgy néz ki, az utolsó percig megérte a ráfordított munka. Folytatódott a kőműves szakember keresése, és egyre inkább látszott, nem tudjuk tavasszal elkezdeni az építkezést. A hónap végén kezdtem otthon tornázni, és diétázni. Ennek eredményeképpen 93.4kg-ról 89.5-re fogytam (ami szépen vissza is jött év végére).

Március első örömteli eseménye az volt, amikor Adél lányunkat megpillanthattuk a 4D ultrahangon. A hónap nagyobbik felében magamat képeztem tovább, hogy a vállalkozásból többet tudjunk kihozni. Nem elhanyagolható az sem, hogy ebben a hónapban vettük meg a Renault Mégane-t, ami a kezdeti hibák szigetelőszalagos orvoslása után szépen teszi a dolgát. Hónap végén a munkahelyen Macintosh-ra váltottam, így végleg felhagytam a Windows használatával. (Néha pedig jobb lenne Win-en fejleszteni, a Mac nagyon idegesítő tud lenni!)

Árpilisban adtuk el szeretett Fiat Puntonkat. Szerencsére PuntoClub-on belül talált gazdára, így biztos lehet benne, hogy jó kezekbe került. Megvettük Adél kiságyát. Ebben a hónapban húzták meg először a Mégane-t.

Május elején képes voltam hajnalban felkelni, hogy Apósommal pecázni menjek, pedig én nem szoktam olyat. Ennen ellenére élveztem a dolgot, és remek fotókat készítettem. Szülinapom alkalmából Moncsi Sopronba vitt egy hosszú hétvégére, ami a jeges-szeles időjárás ellenére jól sikerült. Meg persze azt leszámítva, hogy itt tolattak bele a Mégane elejébe.

Júniusban csatlakoztam a robógosok népes táborához. Úgy gondolom, ez is remek döntés volt, rengeteg időt spóroltam meg vele. 15-én az év örömhíre következett, megszületett Adél. A tejfakasztó bulik is jól sikerültek. Adél érkezésével immár apai teendőim részére is szabaddá kellett tennem némi időt.

Júliusban a picúr mellett két nagyobb esemény történt: Sanyi barátom megnősült, illetve kikerült a fojtás a robogóból.

Augusztusban teljesült egyik nagy álmom: repülőgépet vezettem, szabadon szárnyaltam. Azóta talán nincs is olyan hét, hogy ne gondoljak rá. Szintén ebben a hónapban indítottam útjára a vallalati-it blogot, az új vállalkozás előfutáraként.

Szeptemberben nagymamám 90 éves lett, én pedig ismét egyre többet dolgoztam, hogy minél előbb, és minél hatékonyabban indíthassuk Árpival az új vállalkozást. Kiderült, hogy nagy valószínűséggel ősszel sem kezdünk bele az építkezésbe.

Októberben annyit dolgoztam, hogy még poszot sem volt időm írni. Viszont Árpival megalapítottuk a Sensus Informatika Kft-t. Arculatot készítettünk, agyaltunk, dolgoztunk.

November elején volt a szokásos szelidi záróbuli, két hétre rá pedig újra Szeliden voltunk, és egy szál pólóban ebédeltünk a teraszon. Megszületett az elhatározás, hogy újra mozogni kell, de nem ám otthon, ahol el lehet "lógni" az edzéseket. Így hónap végén elkezdtem a kettlebell-t.

Decemberben felhúztam magam a Való Világon, árajánlatot adtam, amit el is fogadtak, így a Sensus számára sikerült összehozni az első megbízást. Fotózáson voltunk Árpival, hogy legyenek profi képek a weboldalra. Ünnepek között Moncsival ismét eljutottunk moziba, persze csak éjszaka, mikor Adél aludt. A Szilvesztert pedig otthon töltöttük Moncsi szüleivel és Adél keresztszüleivel.

Mindezek mellett szerencsére anyagilag gyarapodtunk, és sok minden letisztult a fejünkben a házzal kapcsolatban. Találtunk kivitelezőt is, így idén végre tényleg elkezdhetjük az építkezést. Ha a 2011-es év is olyan lesz, mint a tavalyi, akkor biztos vagyok benne, hogy semmi nem fog az utunkba állni.

Szólj hozzá!

Címkék: szilveszter

A bejegyzés trackback címe:

https://szapi.blog.hu/api/trackback/id/tr282557004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása