HTML

Sensus Informatika Kft.



Mielőtt IT szolgáltatót választana, ismernie kell a jó döntéshez szükséges szempontokat!
5+5 szempont, amit érdemes mérlegelnie ilyen esetben!

Igen, kíváncsi vagyok rá!

Címkék

30y (1) adásvételi (2) adathalászat (1) adél (6) ágnes (1) akvárium (1) albérlet (1) alcatel (1) állat (1) almásfüzítő (1) anett (2) aquaworld (1) árpi (2) autó (6) autogyro (2) babakocsi (1) balaton (1) baleset (1) bálint (2) barátok (14) betegseg (2) betty (3) biztonsági őr (1) blog (3) blogháború (2) bogrács (8) bor (5) boszorkány (1) bringa (10) bulvár (1) bürokrácia (2) chatroulette (1) chatroulette.com (1) chrome (1) cici (1) citrom (1) comment.com (1) csajok (4) család (3) csincsilla (1) csúszda (1) danubius (1) defekt (3) diéta (14) dombház (24) dunaújváros (1) edina (3) eger (1) életmód (17) elmű (1) email (1) emil (1) engedély (1) építkezés (22) eső (5) évforduló (1) feleség (27) ferihegy (3) flightgear (1) fogyi (10) földhivatal (1) fotózás (2) fröccs (3) gáz (1) gázvita (1) geocaching (3) gondolatok (2) google (2) gps (1) grill (1) gyermek (9) hatóság (5) (2) hoax (1) homár (1) horgászat (1) húsvét (1) index.hu (5) intel 945 (1) internet (8) isti (7) jánosháza (1) japán (1) jaunty (2) jég (4) jégkorong (1) jégtánc (1) jimmy (1) joe (3) kaja (9) kakucs (1) kal (4) káld (1) karate (1) karmic (1) kastély (2) kecske (1) kettlebell (3) kiállítás (1) költözés (4) komárom (1) koncert (1) kotlár (1) közlekedés (2) kozmetika (1) kriszti (1) kütyü (1) lakás (4) láthatatlan (1) ldap (1) legénybúcsú (1) linux (4) lögybölés (1) macintosh (1) macska (1) mágia (1) magyarország (5) mama (1) média (1) mese (1) microsoft (2) mobil (1) mobilnet (3) modellezés (3) moncsi (2) mórahalom (1) morrisons (1) mozi (3) munka (17) nigéria (1) notebook (1) nyuszi (7) óceánjáró (1) oli (3) ólmos (2) ónos (2) orosz (2) ortt (1) para (1) pech (1) perforce (1) peti (1) phishing (1) pilis (1) poén (1) polgármester (3) punto (1) rádió (2) recept (1) rendőrség (2) repülés (7) robogó (7) róka (1) rtlklub (2) sajtleves (1) sanyi (4) sárvár (1) server (1) sláger (1) sodium lauryl sulfate (1) sör (8) spam (1) sphinx (2) spórolás (1) süni (1) szakma (1) szeged (1) szelid (11) szerződés (1) szilveszter (2) szimulátor (1) színház (1) szívroham (1) szonda (1) születés (2) szülinap (3) tamás (1) tavasz (1) telefon (1) telek (18) televízió (2) tesó (4) tortuga (1) tőzsde (3) ubuntu (4) ügyvéd (1) ukrán (1) utazás (2) üvegtigris (2) vallalati it (1) való világ (1) vásárlás (2) vatera (1) veres zoltán (1) video (3) vista (2) vita (1) volker (15) wakeboard (1) wellness (1) windows (2) wok (1) x200 (1) xgl (1) xp (1) xp64 (1) zéró tolerancia (1) zina (1) zsombi (3) Címkefelhő

szapi.blog.hu

Mindennapi életem, haverok, kütyük, munka

Friss topikok

  • Szapi: @Csepregi Károly: Szia! Nah, még a végén kiderül, hogy a blognak vannak olvasói :) Facebookon va... (2013.01.13. 12:51) Ácsolás, betonozás, locsolás
  • Gidus82: Na, csak neeem!?:)Neked aztán van energiád..nem elég a sok munka, család, és még tanulsz is. Le a ... (2011.09.07. 15:03) Újra iskolapadban
  • Gidus82: :)Nem fogod elhinni Dani mit kap tőlem 30. szülinapjára..De komoly..ha van egy pici időd, írj rám ... (2011.07.18. 08:43) Egy pohár bor
  • Gidus82: Tényleg hihetetlen!!Már 1 éves ez a GYÖNYÖRŰSÉG!!Biztosan szép nap volt. Remélem egyszer megtapasz... (2011.06.21. 10:40) Első szülinap...
  • Hiczkó: Mondom én, hogy itt tartsuk a szülinapi bulit.A betonon bográcsoznánk egyet, elférnénk, és meglenn... (2011.05.12. 13:49) Most már sötét van...

Jogosítvány...

2011.10.08. 13:51 :: Szapi

Huhh, most nézem, hogy megint több mint egy hónapja nem írtam a blogba. Szokás szerint teljesen kitölti minden időmet a munka. Illetve az elmúlt időszakban sok időmet töltötte ki a motoros jogosítvány megszerzése is.

Az utolsó posztban ugyebár még csak az iskolapadban ültem, azóta viszont sok mindenen mentem keresztül a témával kapcsolatban.

Először is ott volt a kreszvizsga. Sikeresen abszolváltam, de 1 hibapontot sikerült összeszednem. Persze, szép eredmény, de az 1 pont annyira tudta bökni a csőrömet... Mennyivel jobb lett volna hibátlanra... Na mindegy...

Sikeres kreszvizsga után mehettem a rutinpályára. Sanyi, az oktató elkezdte magyarázni, hogy mi a kuplung, fék, és a többi. Mondtam neki, hogy kicsit gyorsíthatnánk, mert képben vagyok, mentem én már váltós motorral. Ez után a pályát akarta elmagyarázni, de ismét le kellett állítanom: neten már mindent megnéztem, tudom a pályarajzot, hagy üljek már motorra.

Végülis beleegyezett, beállított a sorba egy srác mögé, és a lelkemre kötötte, hogy bármi is történik, mindig kövessem az előttem haladó motorost. Próbáltam is hallgatni az oktatóra, de mikor a pálya végén lévő visszafordítóban az előttem menő egyén nagy gázzal - ugyanakkor behúzott első fékkel berongyolt a bozótosba, úgy gondoltam, hogy ezt nem kellene leutánozni. Inkább leszálltam a motorról, felsegítettem a bajtársat.

Egyébként a rutinpályán nem volt ritka a borulás. Néztem is nagyokat, hogy micsoda bénaságokra képesek egyesek. Akik egy szlalom közben képesek felborulni, azokat nem nagyon engedném forgalomba. Mondjuk ők legalább nem jogsi nélkül akarnak motorozni.

A sikeres rutinvizsga után mehettem forgalomba. Ezt a részt már nagyon élveztem. Gáborral, egy hozzám hasonló korú sráccal voltunk párban. Jó fej volt, könnyen megtaláltuk a közös hangot. Ő is rutinos robogós, így aztán a forgalomban való vezetés nem okozott különösebb kihívást. A nehéz rész az volt, hogy teljesítsük az oktató kérését: butuljunk vissza. Ugyanis az első kör után félreállított minket, és azt mondta:

Srácok, látom hogy jól motoroztok, ismeritek a forgalmat, élvezitek a dolgot. De butuljatok vissza, mert vizsgára ez túl sok. Itt van ez a vizsgakör. Sehol nem hibáztatok, betartottátok a sebességhatárokat, egy rossz szavam nem lehet, de 13 perc alatt körbeértünk. Ezt vizsgán 40 perc alatt kell megtenni.

Így aztán nem maradt más hátra, mint direkt bénázni. Akkor is tökölni a kereszteződésben, ha senki nem jön. Nézzünk körbe háromszor, hogy menjen az idő. Meg is fogadtuk a tanácsot, és a vizsgán gond nélkül átmentünk.

A vizsga után így megkaptam az igazoló lapot, amivel be kellett mennem a Petzvál utcába. Ott kiállítottak egy másik papírt, amivel meg be kell mennem egy okmányirodába, ahol majd kiállítják a jogosítványt. Remélem jövő héten már sort tudok keríteni erre is.

Amúgy annyira nem hajt a tatár, mert addig úgysem tudok motort venni, amíg a robogót nem adtam el. Pedig nem adom drágán (én vagyok a legolcsóbb a használtatuto.hu-n), de úgy néz ki ilyenkor már senki nem akar robogót venni. Pedig már az utódot is kinéztem, amint el tudom adni a robogót, már rohanok is, hogy megvegyem a kiszemelt példányt... Persze feltéve hogy addig nem adja el a tulajdonosa...

Így aztán nem marad más hátra, mint hogy itt is kiírjam a felhívást: ROBOGÓ OLCSÓN ELADÓ! Ha Te, kedves Olvasóm vennél egy robogót, vagy tudsz valakit, aki szeretne venni, kérlek szóljatok.

A hirdetés itt található: http://www.hasznaltauto.hu/motor/motowell/motowell_yoyo_4t-4922591

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szapi.blog.hu/api/trackback/id/tr743287518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása