HTML

Sensus Informatika Kft.



Mielőtt IT szolgáltatót választana, ismernie kell a jó döntéshez szükséges szempontokat!
5+5 szempont, amit érdemes mérlegelnie ilyen esetben!

Igen, kíváncsi vagyok rá!

Címkék

30y (1) adásvételi (2) adathalászat (1) adél (6) ágnes (1) akvárium (1) albérlet (1) alcatel (1) állat (1) almásfüzítő (1) anett (2) aquaworld (1) árpi (2) autó (6) autogyro (2) babakocsi (1) balaton (1) baleset (1) bálint (2) barátok (14) betegseg (2) betty (3) biztonsági őr (1) blog (3) blogháború (2) bogrács (8) bor (5) boszorkány (1) bringa (10) bulvár (1) bürokrácia (2) chatroulette (1) chatroulette.com (1) chrome (1) cici (1) citrom (1) comment.com (1) csajok (4) család (3) csincsilla (1) csúszda (1) danubius (1) defekt (3) diéta (14) dombház (24) dunaújváros (1) edina (3) eger (1) életmód (17) elmű (1) email (1) emil (1) engedély (1) építkezés (22) eső (5) évforduló (1) feleség (27) ferihegy (3) flightgear (1) fogyi (10) földhivatal (1) fotózás (2) fröccs (3) gáz (1) gázvita (1) geocaching (3) gondolatok (2) google (2) gps (1) grill (1) gyermek (9) hatóság (5) (2) hoax (1) homár (1) horgászat (1) húsvét (1) index.hu (5) intel 945 (1) internet (8) isti (7) jánosháza (1) japán (1) jaunty (2) jég (4) jégkorong (1) jégtánc (1) jimmy (1) joe (3) kaja (9) kakucs (1) kal (4) káld (1) karate (1) karmic (1) kastély (2) kecske (1) kettlebell (3) kiállítás (1) költözés (4) komárom (1) koncert (1) kotlár (1) közlekedés (2) kozmetika (1) kriszti (1) kütyü (1) lakás (4) láthatatlan (1) ldap (1) legénybúcsú (1) linux (4) lögybölés (1) macintosh (1) macska (1) mágia (1) magyarország (5) mama (1) média (1) mese (1) microsoft (2) mobil (1) mobilnet (3) modellezés (3) moncsi (2) mórahalom (1) morrisons (1) mozi (3) munka (17) nigéria (1) notebook (1) nyuszi (7) óceánjáró (1) oli (3) ólmos (2) ónos (2) orosz (2) ortt (1) para (1) pech (1) perforce (1) peti (1) phishing (1) pilis (1) poén (1) polgármester (3) punto (1) rádió (2) recept (1) rendőrség (2) repülés (7) robogó (7) róka (1) rtlklub (2) sajtleves (1) sanyi (4) sárvár (1) server (1) sláger (1) sodium lauryl sulfate (1) sör (8) spam (1) sphinx (2) spórolás (1) süni (1) szakma (1) szeged (1) szelid (11) szerződés (1) szilveszter (2) szimulátor (1) színház (1) szívroham (1) szonda (1) születés (2) szülinap (3) tamás (1) tavasz (1) telefon (1) telek (18) televízió (2) tesó (4) tortuga (1) tőzsde (3) ubuntu (4) ügyvéd (1) ukrán (1) utazás (2) üvegtigris (2) vallalati it (1) való világ (1) vásárlás (2) vatera (1) veres zoltán (1) video (3) vista (2) vita (1) volker (15) wakeboard (1) wellness (1) windows (2) wok (1) x200 (1) xgl (1) xp (1) xp64 (1) zéró tolerancia (1) zina (1) zsombi (3) Címkefelhő

szapi.blog.hu

Mindennapi életem, haverok, kütyük, munka

Friss topikok

  • Szapi: @Csepregi Károly: Szia! Nah, még a végén kiderül, hogy a blognak vannak olvasói :) Facebookon va... (2013.01.13. 12:51) Ácsolás, betonozás, locsolás
  • Gidus82: Na, csak neeem!?:)Neked aztán van energiád..nem elég a sok munka, család, és még tanulsz is. Le a ... (2011.09.07. 15:03) Újra iskolapadban
  • Gidus82: :)Nem fogod elhinni Dani mit kap tőlem 30. szülinapjára..De komoly..ha van egy pici időd, írj rám ... (2011.07.18. 08:43) Egy pohár bor
  • Gidus82: Tényleg hihetetlen!!Már 1 éves ez a GYÖNYÖRŰSÉG!!Biztosan szép nap volt. Remélem egyszer megtapasz... (2011.06.21. 10:40) Első szülinap...
  • Hiczkó: Mondom én, hogy itt tartsuk a szülinapi bulit.A betonon bográcsoznánk egyet, elférnénk, és meglenn... (2011.05.12. 13:49) Most már sötét van...

Pár szó a hullámok alól

2009.02.02. 22:28 :: Szapi

Pár napja nem írtam már ide, és enne nagyon prózai oka van. Kicsit összecsaptak a fejem felett a hullámok, de jelentem jó úszó vagyok, úgyhogy hamarosan újra a felszínen érezhetem a friss levegő áldott hatásait.

Utoljára január 29-én írtam, és bárhogy is szerettem volna azóta újabb posztot kerekíteni, se időm, se pedig témám nem akadt. Legalábbis akkor még nem gondoltam hogy bármit ki lehet hozni belőle.

A történet ott kezdődik, hogy eladtuk a lakást. Illetve szerettük volna eladni. Még december elején kötöttünk egy adásvételit egy idősebb párral. Sajnálatos módon azonban nem kaptak hitelt, így múlt hét csütörtökön fel kellett bontanunk a szerződést. Sajnáltuk is őket, nagyon aranyos pár volt. Viszont jelentkezett egy másik vevőjelölt, aki KP-ben fizeti a vételárat. Legalábbis ezt mondta. Meg is beszéltük, hogy ma délután megkötjük a szerződést, adja a foglalót, én meg intézem hogy a szükséges papírok valahogy átjussanak a banki bürokrácia útvesztőin. Na de térjünk vissza a múlt hétre.

Szóval pénteken annak rendje és módja szerint bementem dolgozni. Itt ért az első rossz hír, kollegám felmondott. Elég nagy projektet vitt, oda kell majd figyelni hogy távozása után nehogy nyakunkba boruljon az egész. Szóval ettől a hírtől kicsit sokkot kaptam, de hát végülis munkanap van, úgyhogy belevetettem magam a határidős munkámba. Pontosabban vetettem volna, ha nem kapom fojamatosan a "Microsoft C/C++ compiler driver has stopped working" szövegezésű hibaüzenetet. Ilyet még nem pipáltam, a C++ fordító elhasal a 64bites Vistán, miközben a "nagy" projektet fordítanám. Gondoltuk, hogy talán memóriahiba lesz. Gyorsan ki is cseréltük mind a 4GB RAM-ot a gépben, ám a hiba nem szűnt meg. A következő felvetés az volt, hogy a 64bites Vistával lehetnek gondok, úgyhogy a gépet az IT újrahúzza 32bites Vistával. Hurrá, délután már elbúcsúztam a gépemtől, lementettem a személyes adatokat, workspace-eket, egyebeket. Megkaptam kölcsönbe a frissen felmondott kollegám 64bites XP-vel szerelt gépét. Persze saját workspace nem volt rajta, úgyhogy a srác beállításaival és az ő logikája alapján kialakított szerkezetekkel kellett dolgozni. Az pedig nem egyszerű. Az ember így gyorsan meg tudja utálni a munkát. Csak hogy példát mondjak, nála úgy van beállítva a magyar billentyűzetkiosztás, hogy a Z és Y gombok ugyanott vannak mint angol kiosztás esetén... Pfff.

Sebaj, a pénteki nap elment, mi pedig belevetettük magunkat a hétvégébe. Szombaton délelőtt rohanás, ajándékvásárlás, családi ebéd ajándékozással, délután színház. És már este 8 volt úgy, hogy nem pihentünk semmit. Ezek után pihenésképpen a haverokkal elmentünk a Lurdy-ba, beültünk egy sörözőbe (étterembe), és jót beszélgettünk. Igazán élveztem.

Vasárnapra ismét sűrű volt a program. Ébredés után takarítás, vásárlás, főzés, hiszen délután vendégeket vártunk. A vendégség jól sikerült, nem lehet okom panaszra, azonban pihenni így sem jutott idő.

Mai napon vidáman indultam munkába. Hú de jó, lesz végre megint gépem, eladom a lakást is, minden szép és jó. Majd miután beértem, kiderült, jó ha a gépem délre elkészül, addig szenvedni kell a másik géppel. A szenvedés sikerült, a gép újrainstallálása pedig csúszott, de ebéd után visszakaptam a munkaeszközt. Már épp kezdtem volna örülni, mikor csörgött a telefonom. A "friss" vevő ingatlanosa hívott.

Az a gond, hogy mégsem lesz ma szerződéskötés, mert nincs meg a pénz. Pár nap türelmet kérünk...

Mondom hurrá, kezdődik. Nem írom inkább le hogy milyen gondolatok cikáztak a fejemben. Részben a határidős munka nyomására, részben pedig az ingatlannal kapcsolatos gondolataim elterelésének céljával elkezdtem újra személyre szabni a számítógépet. Feltelepítettem rá mindent amire szükség lehet. Persze ez sem mehetett simán. A Thunderbird beállítása, és az első "Get Mail" gomb megnyomása után jutott eszembe, hogy a POP3 fiókon nem állítottam be, hogy hagyja meg a szerveren a leveleket. Így aztán újabb munkát generáltam magamnak estére. A mentésekből kellett visszaállítani a levelezésemet. Még jó hogy anno olyan frankón megcsináltam a backup rendszert.

Végre elkészült a gépem, friss erővel vágtam bele a munkába. A friss forráskód már a gépemen volt, hajrá, Rebuild all...

Pár perc múlva az ismerős szöveg volt a képernyőn: "Microsoft C/C++ compiler driver has stopped working".

Itt bugyogott ki a számon egy olyan cifra mondat, hogy magam is csodálkoztam rajta. Így hát a mai értékes napon sem haladtam túl jól a munkával. Éjszakára otthagytam egy diagnosztikai CD-t, tesztelje csak a gépet, hátha kiderül mi a baj. Remélem hamarosan lesz megoldás, mert bármilyen furcsa is, szeretek haladni a munkámmal...

Reménykedve várom a holnapi napot. A hab a tortán az lenne, ha reggel azt látnám a diagnosztikai szoftver hibalistájában:

Microsoft C/C++ compiler driver has stopped working.

1 komment

Címkék: microsoft munka vista

A bejegyzés trackback címe:

https://szapi.blog.hu/api/trackback/id/tr78919223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volkerpapa · http://volker.hu 2009.02.03. 00:52:04

Szép terjedelmű bejegyzés... remélem melóban megoldódik a probléma és nem szakad a nyakatokba a projekt.
süti beállítások módosítása