HTML

Sensus Informatika Kft.



Mielőtt IT szolgáltatót választana, ismernie kell a jó döntéshez szükséges szempontokat!
5+5 szempont, amit érdemes mérlegelnie ilyen esetben!

Igen, kíváncsi vagyok rá!

Címkék

30y (1) adásvételi (2) adathalászat (1) adél (6) ágnes (1) akvárium (1) albérlet (1) alcatel (1) állat (1) almásfüzítő (1) anett (2) aquaworld (1) árpi (2) autó (6) autogyro (2) babakocsi (1) balaton (1) baleset (1) bálint (2) barátok (14) betegseg (2) betty (3) biztonsági őr (1) blog (3) blogháború (2) bogrács (8) bor (5) boszorkány (1) bringa (10) bulvár (1) bürokrácia (2) chatroulette (1) chatroulette.com (1) chrome (1) cici (1) citrom (1) comment.com (1) csajok (4) család (3) csincsilla (1) csúszda (1) danubius (1) defekt (3) diéta (14) dombház (24) dunaújváros (1) edina (3) eger (1) életmód (17) elmű (1) email (1) emil (1) engedély (1) építkezés (22) eső (5) évforduló (1) feleség (27) ferihegy (3) flightgear (1) fogyi (10) földhivatal (1) fotózás (2) fröccs (3) gáz (1) gázvita (1) geocaching (3) gondolatok (2) google (2) gps (1) grill (1) gyermek (9) hatóság (5) (2) hoax (1) homár (1) horgászat (1) húsvét (1) index.hu (5) intel 945 (1) internet (8) isti (7) jánosháza (1) japán (1) jaunty (2) jég (4) jégkorong (1) jégtánc (1) jimmy (1) joe (3) kaja (9) kakucs (1) kal (4) káld (1) karate (1) karmic (1) kastély (2) kecske (1) kettlebell (3) kiállítás (1) költözés (4) komárom (1) koncert (1) kotlár (1) közlekedés (2) kozmetika (1) kriszti (1) kütyü (1) lakás (4) láthatatlan (1) ldap (1) legénybúcsú (1) linux (4) lögybölés (1) macintosh (1) macska (1) mágia (1) magyarország (5) mama (1) média (1) mese (1) microsoft (2) mobil (1) mobilnet (3) modellezés (3) moncsi (2) mórahalom (1) morrisons (1) mozi (3) munka (17) nigéria (1) notebook (1) nyuszi (7) óceánjáró (1) oli (3) ólmos (2) ónos (2) orosz (2) ortt (1) para (1) pech (1) perforce (1) peti (1) phishing (1) pilis (1) poén (1) polgármester (3) punto (1) rádió (2) recept (1) rendőrség (2) repülés (7) robogó (7) róka (1) rtlklub (2) sajtleves (1) sanyi (4) sárvár (1) server (1) sláger (1) sodium lauryl sulfate (1) sör (8) spam (1) sphinx (2) spórolás (1) süni (1) szakma (1) szeged (1) szelid (11) szerződés (1) szilveszter (2) szimulátor (1) színház (1) szívroham (1) szonda (1) születés (2) szülinap (3) tamás (1) tavasz (1) telefon (1) telek (18) televízió (2) tesó (4) tortuga (1) tőzsde (3) ubuntu (4) ügyvéd (1) ukrán (1) utazás (2) üvegtigris (2) vallalati it (1) való világ (1) vásárlás (2) vatera (1) veres zoltán (1) video (3) vista (2) vita (1) volker (15) wakeboard (1) wellness (1) windows (2) wok (1) x200 (1) xgl (1) xp (1) xp64 (1) zéró tolerancia (1) zina (1) zsombi (3) Címkefelhő

szapi.blog.hu

Mindennapi életem, haverok, kütyük, munka

Friss topikok

  • Szapi: @Csepregi Károly: Szia! Nah, még a végén kiderül, hogy a blognak vannak olvasói :) Facebookon va... (2013.01.13. 12:51) Ácsolás, betonozás, locsolás
  • Gidus82: Na, csak neeem!?:)Neked aztán van energiád..nem elég a sok munka, család, és még tanulsz is. Le a ... (2011.09.07. 15:03) Újra iskolapadban
  • Gidus82: :)Nem fogod elhinni Dani mit kap tőlem 30. szülinapjára..De komoly..ha van egy pici időd, írj rám ... (2011.07.18. 08:43) Egy pohár bor
  • Gidus82: Tényleg hihetetlen!!Már 1 éves ez a GYÖNYÖRŰSÉG!!Biztosan szép nap volt. Remélem egyszer megtapasz... (2011.06.21. 10:40) Első szülinap...
  • Hiczkó: Mondom én, hogy itt tartsuk a szülinapi bulit.A betonon bográcsoznánk egyet, elférnénk, és meglenn... (2011.05.12. 13:49) Most már sötét van...

Újra a mókuskerékben...

2011.08.13. 21:57 :: Szapi

Ez volt az első, szabadság után munkában töltött hetem. Gondolom mondanom sem kell, hogy nem nagyon volt időm aklimatizálódni, azonnal a dolgok sűrűjébe csöppentem.

A szabadság egyébként teljesen jó volt. A relatíve rossz idő ellenére nagyon élveztem. Nem nagyon voltak lent havarok sem Szeliden - hétköznap csak Zsombiék, akikkel pici, drága, mosolygós Botond fiuk, valamint Adél lányunk miatt amúgy is minden este fél hét körül jó éjszakát kívántunk egymásnak.

Szóval felőlem akár a hó is eshetett volna. Egész egyszerűen annyira jó volt a semmittevés. Bár semmittevésnek nem is nevezném, hiszen pici Adél rendesen kitöltötte a napjaimat. De minden percét élveztem annak, hogy Vele lehetek, Vele játszhatok. Nem érdekelt szinte semmi. Ha lehet, még jobban apás lett Ő is. Amikor aludt, akkor olvastam, vagy Mónikával kártyáztunk. Persze azért a 9 nap alatt háromszor megnéztem az e-Maileket, és egyszer mintegy 15 percet dolgoztam is. De légyeg, hogy sokat pihentem. Egy nap Hajósra mentünk, vettünk némi hajósi bort az egyik pincéből. Egy másik nap pedig Soltvadkertre utaztunk át, a messzi földön híres cukrászdát meglátogatni.

Szó ami szó, a cukrászda valóban megérdemli a hírnevét. Igényes belső tér, frankó kis kerthelység - ahol a nagy melegben vízpermettel hűtik a vendégeket. A fagylalt pultról ne is beszéljünk. Végeláthatatlan sorban fagylaltok és fagylaltok. Persze megtalálható a classic csokoládé, vanília, de a sor végén ott van például a passion fruit, vagy a sárkánygyümölcs. Ráadásul nem is drága, viszont eszméletlenül finom. Így aztán, aki Soltvadkert 100 kilométeres körzetében jár, mindenféleképpen térjen be!

Visszatérve a munkára, egész héten rohangáltam, mint a mérgezett egér. Persze a napi 8 óra munka, és heti két KettleBell edzés mellett 4 különböző cégnél jártam - hol reggel, hol pedig este. Feltorlódtak kicsit a dolgot, pedig meg kell mondjam, Árpi nagyon becsületesen helyt állt a vállalkozásban, amíg én távol voltam. Nagy örömömben rögtön rá is toltam néhány feladatot, amit eddig én végeztem. :)

A hét gyorsan elment így. Korán keltem, sokat dolgoztam. A mai nap a vásárlásé és kikapcsolódásé volt. A vásárlás részét nem részletezném. A kikapcsolódás pedig egy bográcsozást jelentett, pár utcányira az albérlettől. Moncsi anno, mikor még angol órákat vett, egy csoportba járt Emesével. Emese és András (a férje) itt laknak a völgyben. Náluk volt a főzőcskézés. András gulyást főzött.

Hogy hogyan sikerült? Nem tudom. Ugyanis jó sokáig kellett főzni, így aztán Adél igazán fáradt lett. Fél kilenckor szokott fürdeni, most 8:45-kor indultam el vele hazafelé. Igen, én. Moncsi mondta, hogy maradjak nyugodtan, majd Ő hazajön Adéllal. Nem mondom, hogy nem maradtam volna, mert a fiúkkal jót dumáltunk / söröztünk / pálinkáztunk. De tudom azt, hogy Moncsi régóta ismeri Emesét, én meg eddig összesen kétszer találkoztam velük. Így aztán úgy döntöttem, kimenőt adok drága feleségemnek. Adélt a babakocsiba ültettem, és hazajöttünk.

Nagyon nyűgös volt már szegény, így egy villámfürdés után ágyba raktam. Még a fogmosás is kimaradt, de nem volt szívem nyúzni Őt.

Szinte abban a másodpercen elaludt, amint leraktam. Én pedig kirámoltam a babakocsiból, elrámoltam a fürdőszobában, és kiültem a teraszra, hogy ezt a  blogbejegyzést megírjam.

Most pedig azt hiszem bekapcsolom a tévét, aztán alszom egy jót. Jó éjszakát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szapi.blog.hu/api/trackback/id/tr783151585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása