HTML

Sensus Informatika Kft.

Mielőtt IT szolgáltatót választana, ismernie kell a jó döntéshez szükséges szempontokat!
5+5 szempont, amit érdemes mérlegelnie ilyen esetben!

Igen, kíváncsi vagyok rá!

Címkék

30y (1) adásvételi (2) adathalászat (1) adél (6) ágnes (1) akvárium (1) albérlet (1) alcatel (1) állat (1) almásfüzítő (1) anett (2) aquaworld (1) árpi (2) autó (6) autogyro (2) babakocsi (1) balaton (1) baleset (1) bálint (2) barátok (14) betegseg (2) betty (3) biztonsági őr (1) blog (3) blogháború (2) bogrács (8) bor (5) boszorkány (1) bringa (10) bulvár (1) bürokrácia (2) chatroulette (1) chatroulette.com (1) chrome (1) cici (1) citrom (1) comment.com (1) csajok (4) család (3) csincsilla (1) csúszda (1) danubius (1) defekt (3) diéta (14) dombház (24) dunaújváros (1) edina (3) eger (1) életmód (17) elmű (1) email (1) emil (1) engedély (1) építkezés (22) eső (5) évforduló (1) feleség (27) ferihegy (3) flightgear (1) fogyi (10) földhivatal (1) fotózás (2) fröccs (3) gáz (1) gázvita (1) geocaching (3) gondolatok (2) google (2) gps (1) grill (1) gyermek (9) hatóság (5) (2) hoax (1) homár (1) horgászat (1) húsvét (1) index.hu (5) intel 945 (1) internet (8) isti (7) jánosháza (1) japán (1) jaunty (2) jég (4) jégkorong (1) jégtánc (1) jimmy (1) joe (3) kaja (9) kakucs (1) kal (4) káld (1) karate (1) karmic (1) kastély (2) kecske (1) kettlebell (3) kiállítás (1) költözés (4) komárom (1) koncert (1) kotlár (1) közlekedés (2) kozmetika (1) kriszti (1) kütyü (1) lakás (4) láthatatlan (1) ldap (1) legénybúcsú (1) linux (4) lögybölés (1) macintosh (1) macska (1) mágia (1) magyarország (5) mama (1) média (1) mese (1) microsoft (2) mobil (1) mobilnet (3) modellezés (3) moncsi (2) mórahalom (1) morrisons (1) mozi (3) munka (17) nigéria (1) notebook (1) nyuszi (7) óceánjáró (1) oli (3) ólmos (2) ónos (2) orosz (2) ortt (1) para (1) pech (1) perforce (1) peti (1) phishing (1) pilis (1) poén (1) polgármester (3) punto (1) rádió (2) recept (1) rendőrség (2) repülés (7) robogó (7) róka (1) rtlklub (2) sajtleves (1) sanyi (4) sárvár (1) server (1) sláger (1) sodium lauryl sulfate (1) sör (8) spam (1) sphinx (2) spórolás (1) süni (1) szakma (1) szeged (1) szelid (11) szerződés (1) szilveszter (2) szimulátor (1) színház (1) szívroham (1) szonda (1) születés (2) szülinap (3) tamás (1) tavasz (1) telefon (1) telek (18) televízió (2) tesó (4) tortuga (1) tőzsde (3) ubuntu (4) ügyvéd (1) ukrán (1) utazás (2) üvegtigris (2) vallalati it (1) való világ (1) vásárlás (2) vatera (1) veres zoltán (1) video (3) vista (2) vita (1) volker (15) wakeboard (1) wellness (1) windows (2) wok (1) x200 (1) xgl (1) xp (1) xp64 (1) zéró tolerancia (1) zina (1) zsombi (3) Címkefelhő

szapi.blog.hu

Mindennapi életem, haverok, kütyük, munka

Friss topikok

• Szapi: @Csepregi Károly: Szia! Nah, még a végén kiderül, hogy a blognak vannak olvasói :) Facebookon va... (2013.01.13. 12:51) Ácsolás, betonozás, locsolás
  • Gidus82: Na, csak neeem!?:)Neked aztán van energiád..nem elég a sok munka, család, és még tanulsz is. Le a ... (2011.09.07. 15:03) Újra iskolapadban
  • Gidus82: :)Nem fogod elhinni Dani mit kap tőlem 30. szülinapjára..De komoly..ha van egy pici időd, írj rám ... (2011.07.18. 08:43) Egy pohár bor
  • Gidus82: Tényleg hihetetlen!!Már 1 éves ez a GYÖNYÖRŰSÉG!!Biztosan szép nap volt. Remélem egyszer megtapasz... (2011.06.21. 10:40) Első szülinap...
  • Hiczkó: Mondom én, hogy itt tartsuk a szülinapi bulit.A betonon bográcsoznánk egyet, elférnénk, és meglenn... (2011.05.12. 13:49) Most már sötét van...

Mórahalmi hétvége

2009.08.31. 13:56 :: Szapi

A nyár utolsó hétvégéje rövid, mindössze egy napos volt. Istiékkel azonban úgy döntöttünk, 3 naposra nyújtjuk, és ezt a három napot Szegedtől nem messze, Mórahalmon töltjük.

Csütörtökön este indultunk Mórahalom fele. Istiékkel az M5-ösön az Inárcsi pihenőnél találkoztunk. Gyors pacsizás és energiaitalozás után autókba szálltunk, a kilométerórát ráállítottuk a 130-as értékre, és suhantunk Szeged irányába.

Út közben Kecskeméten megálltunk vásárolni. Vettünk némi rágcsálnivalót, és pár üveg bort. Este kilenckor érkeztünk meg Mórahalomra. Vendéglátóink - Tünde és Gábor - nagyon barátságosan, pálinkával, borral, süteménnyel vártak bennünket. Bár Tünde pénteken dolgozott, Gáborral késő éjszakába nyúlóan boroztunk és beszélgettünk. Ez az este volt a legdurvább a három közül: fél ötkor tértünk nyugovóra.

Pénteken 9 óra körül keltünk. Elmentünk reggelit vásárolni, megreggeliztünk, kicsit regenerálódtunk. Kora délután elmentünk a helyi fürdőbe, ahol nagyon sok féle medence és igényes kialakítás várja a fürdővendégeket. Nagyon jól éreztük magunkat, este hatig strandoltunk. Miután rendesen kiáztunk, sétáltunk egyet Mórahalmon. Egy szimpatikus kávézóba beültünk, ettünk-ittunk-beszélgettünk, majd viszonylag korán nyugovóra tértünk, hogy kipihenjük végre az első éjszaka fáradalmait.

Szombaton a szokásos reggeli után Szeged városa felé vettük az irányt. A múzeumban megnéztünk pár kiállítást, majd ebédelni mentünk abba a halászcsárdába, ahol még 1998-ban jártam szüleimmel, és ahol apukám azt mondta, hogy ha egyszer lediplomázok, oda visszatérünk. Sajnos a diplomaosztómat apukám nem élhette már meg, így szülők nélkül, barátokkal ugyan, de újra ellátogattam a helyre.

Visszafele megkértem a többieket, hogy menjünk be a szegedi repülőtérre, mert odafele láttam, hogy egy csomó vitorlázó- és kisgép van ott. Mire odaértünk feltámadt a szél, és a vitorlázókat szépen el is vitték a placcról. Azért sétálgattunk a gépek között, csináltam pár fotót. Ekkor láttuk, hogy egy kicsi, egyszemélyes gép leszállt.

A nagy találkozás

A kisgép nem messze tőlünk parkolt le. Láttam a szárnyán a MOL logókat, és láttam, ahogy egy overallos ember kipattan a gépből.

Basszus gyerekek ez szerintem Veres Zoltán... - mondtam a többieknek.

Aki esetleg nem tudná kiről van szó, annak ajánlom a www.vereszoltan.hu weboldalt. Zoltán műrepülő Európa-bajnok, és többszörös Guiness-rekorder.

Az overallos alak bezárta a gépet, és egy táskával elindult az irányótótoronyba. Közelebb lépdeltem a repülőgéphez és fotózni kezdtem. Valóban, a pilótafülke alatt ott volt a felirat: "Zoltán Veres, HUN".

Alig csináltam pár képett, a pilóta már jött is vissza. Nem bírtam ki, hogy ne szólítsam meg:

- Jó napot, már indul is?
- Igen, sietek, mert megázunk.
- Azért egy fényképet szabad csinálnom gyorsan?
- Persze, ha valóban gyors lesz :)
(katt...)
- Köszönöm, jó lett a kép!
- Ha előre tudtam volna, megcsináltatom a hajamat :)
- Ugyan, elég lesz ha csinál egy kést a fű fölött - vetettem oda viccesen
- Hát nem tudom, félek hogy kilötyög a 6 liter bor hátul :)

Íme a kép, amit lőttem:

Becsukta a kabintetőt, és elindult a kifutó irányába, közben még ránk mosolygott, és integetett. Nagyon közvetlen és barátságos embernek tűnt. Egy darabig várakozott a felszállás előtt, majd felbőgött a motor és a kis gép a levegőbe emelkedett. Alig lehetett 1-2 méter magasan, egy éles fordulóval felénk vette az irányt.

Ezt nem hiszem el, meg fogja csinálni a kést... Meg fogja csinálni, meg fogja csinálni, igeeeeeen, wáááááááááááá, kurva jóóóóóóóóóóóóóó....

És megcsinálta. Bekapcsolta a füstöt, és tőlünk pár méterre elrepült késben. Nem tudom leírni az élményt, amit ezzel okozott. A kedvemért - kedvünkért, bemutatott egy figurát. Hatalmas élmény volt. Ott ugráltunk négyen a füvön mint az idióta tinik a Tokyo Hotel koncerten. Állat volt.

Aki esetleg nem ismerné a kés manővert, Veres Zoltán előadásában megnézheti:

Szombat este ismét borozgattunk, beszélgettünk. Vasárnap reggeli után hazafele vettük az irányt. Eltelt a három nap, három éj, de nem bánom. Azt hiszem feledhetetlen élményekkel lettünk gazdagabbak.

Szólj hozzá!

Címkék: barátok repülés szeged bor fotózás nyuszi veres zoltán mórahalom isti

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.