HTML

Sensus Informatika Kft.



Mielőtt IT szolgáltatót választana, ismernie kell a jó döntéshez szükséges szempontokat!
5+5 szempont, amit érdemes mérlegelnie ilyen esetben!

Igen, kíváncsi vagyok rá!

Címkék

30y (1) adásvételi (2) adathalászat (1) adél (6) ágnes (1) akvárium (1) albérlet (1) alcatel (1) állat (1) almásfüzítő (1) anett (2) aquaworld (1) árpi (2) autó (6) autogyro (2) babakocsi (1) balaton (1) baleset (1) bálint (2) barátok (14) betegseg (2) betty (3) biztonsági őr (1) blog (3) blogháború (2) bogrács (8) bor (5) boszorkány (1) bringa (10) bulvár (1) bürokrácia (2) chatroulette (1) chatroulette.com (1) chrome (1) cici (1) citrom (1) comment.com (1) csajok (4) család (3) csincsilla (1) csúszda (1) danubius (1) defekt (3) diéta (14) dombház (24) dunaújváros (1) edina (3) eger (1) életmód (17) elmű (1) email (1) emil (1) engedély (1) építkezés (22) eső (5) évforduló (1) feleség (27) ferihegy (3) flightgear (1) fogyi (10) földhivatal (1) fotózás (2) fröccs (3) gáz (1) gázvita (1) geocaching (3) gondolatok (2) google (2) gps (1) grill (1) gyermek (9) hatóság (5) (2) hoax (1) homár (1) horgászat (1) húsvét (1) index.hu (5) intel 945 (1) internet (8) isti (7) jánosháza (1) japán (1) jaunty (2) jég (4) jégkorong (1) jégtánc (1) jimmy (1) joe (3) kaja (9) kakucs (1) kal (4) káld (1) karate (1) karmic (1) kastély (2) kecske (1) kettlebell (3) kiállítás (1) költözés (4) komárom (1) koncert (1) kotlár (1) közlekedés (2) kozmetika (1) kriszti (1) kütyü (1) lakás (4) láthatatlan (1) ldap (1) legénybúcsú (1) linux (4) lögybölés (1) macintosh (1) macska (1) mágia (1) magyarország (5) mama (1) média (1) mese (1) microsoft (2) mobil (1) mobilnet (3) modellezés (3) moncsi (2) mórahalom (1) morrisons (1) mozi (3) munka (17) nigéria (1) notebook (1) nyuszi (7) óceánjáró (1) oli (3) ólmos (2) ónos (2) orosz (2) ortt (1) para (1) pech (1) perforce (1) peti (1) phishing (1) pilis (1) poén (1) polgármester (3) punto (1) rádió (2) recept (1) rendőrség (2) repülés (7) robogó (7) róka (1) rtlklub (2) sajtleves (1) sanyi (4) sárvár (1) server (1) sláger (1) sodium lauryl sulfate (1) sör (8) spam (1) sphinx (2) spórolás (1) süni (1) szakma (1) szeged (1) szelid (11) szerződés (1) szilveszter (2) szimulátor (1) színház (1) szívroham (1) szonda (1) születés (2) szülinap (3) tamás (1) tavasz (1) telefon (1) telek (18) televízió (2) tesó (4) tortuga (1) tőzsde (3) ubuntu (4) ügyvéd (1) ukrán (1) utazás (2) üvegtigris (2) vallalati it (1) való világ (1) vásárlás (2) vatera (1) veres zoltán (1) video (3) vista (2) vita (1) volker (15) wakeboard (1) wellness (1) windows (2) wok (1) x200 (1) xgl (1) xp (1) xp64 (1) zéró tolerancia (1) zina (1) zsombi (3) Címkefelhő

szapi.blog.hu

Mindennapi életem, haverok, kütyük, munka

Friss topikok

  • Szapi: @Csepregi Károly: Szia! Nah, még a végén kiderül, hogy a blognak vannak olvasói :) Facebookon va... (2013.01.13. 12:51) Ácsolás, betonozás, locsolás
  • Gidus82: Na, csak neeem!?:)Neked aztán van energiád..nem elég a sok munka, család, és még tanulsz is. Le a ... (2011.09.07. 15:03) Újra iskolapadban
  • Gidus82: :)Nem fogod elhinni Dani mit kap tőlem 30. szülinapjára..De komoly..ha van egy pici időd, írj rám ... (2011.07.18. 08:43) Egy pohár bor
  • Gidus82: Tényleg hihetetlen!!Már 1 éves ez a GYÖNYÖRŰSÉG!!Biztosan szép nap volt. Remélem egyszer megtapasz... (2011.06.21. 10:40) Első szülinap...
  • Hiczkó: Mondom én, hogy itt tartsuk a szülinapi bulit.A betonon bográcsoznánk egyet, elférnénk, és meglenn... (2011.05.12. 13:49) Most már sötét van...

Robogó

2010.06.05. 15:10 :: Szapi

Életem első nullkilométeres, motoros hajtású közlekedési eszköze. Tegnap döntöttem el, hogy megvesszük, ma reggel mehettem érte.

Persze a döntési folyamat nem volt rövid. Már tavaly tavasszal is sokat gondolkoztam rajta, hogy egy kis 50-es robogó vajon mennyivel könnyíthetné meg az életemet, azon belül is a városi közlekedést. Alapvetően motorparás vagyok... Illetve voltam, eddig.

Tavaly nem jött össze a tranzakció, valahogy nem volt elég erős a motiváció. Idén azonban elpattant valami, és egyre inkább úgy éreztem, szükség lenne egy kétkerekűre. Számoltam, osztottam, szoroztam, és az jött ki, hogy relatíve gyorsan megtérül az ára, ha nem autóval megyek bizonyos helyekre, hanem robogóval. És azért lássuk be, hogy egy átlagos autó az útjainak nagy részén egyetlen egy embert szállít: a sofőrt.

Először használt motorban gondolkoztam, úgy százezer forintig. Aztán beszéltem régi ismerősömmel, Tivadarral (övé a Babó Motors), hogy mit ajánlana. Elég rövid úton rá tudott beszélni az új robogóra. Egyrészt ez a típus nem olyan drága, mint a "nyugatiak", másodsorban van rá egy év garancia. Moncsival végülis úgy döntöttünk, hogy új mocit vegyünk.

A robogó típusa: Motowell Yoyo 4T. A 4T a négyüteműséget jelöli. Ebből kifolyólag elég kultúrált hangja van a jószágnak, pedig még bejáratós. Mikor először hallottam a Motowell-ről, azt hittem, hogy valami távolkeleti gyártmány, mint pl. a Kymco, vagy Rieju. Végülis kiderült, tévedtem. A Motowell úgy hirdeti magát: "Európai márka". Ennél azonban többről van szó. A teljes fejlesztés és tervezés magyar. Annyi köze van Kínához a mocinak, hogy ott rakják össze.

A mai nap motoroztam rajta 43 kilométert. Eddig elégedett vagyok vele, nagyon kezes kis gép, és a fojtással is megy 50-et. Az első 1000 km után kiszedik majd belőle a fojtást, utána szerintem simán meglesz a 60km/h utazósebessége. Tivadarnak a mociválasztásnál azt mondtam: olcsó robogóra van szükségem, de legyen megbízható, és alattam is képes legyen legalább 60-nal menni. Mint kiderült, ezt gyakorlatilag bármelyik új robogó teljesíti.

Jövő héten talán már tudok vele munkába menni. Kíváncsi vagyok, hogy a budapesti forgalmat mennyire kell majd szoknom rajta. A vidéki forgalommal semmi gond nem volt hazafelé, városon belül abszolút lehetett a forgalommal együtt haladni.

A fejleményekről természetesen beszámolok majd.

2 komment

Címkék: közlekedés robogó

A bejegyzés trackback címe:

https://szapi.blog.hu/api/trackback/id/tr872058678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gidus82 2010.06.14. 09:57:26

Halihóóóóóóóóó!!!!!!!!!Fejlemények!?!?!?!?!Izgulok áámmmmmmmm!!

Gidus82 2010.06.14. 10:00:04

még mindig nem mentettem el a számod, pedig hívni akartalak. És Moncsit meg még nem merem, mert nem tudom mi van!?
süti beállítások módosítása