HTML

Sensus Informatika Kft.



Mielőtt IT szolgáltatót választana, ismernie kell a jó döntéshez szükséges szempontokat!
5+5 szempont, amit érdemes mérlegelnie ilyen esetben!

Igen, kíváncsi vagyok rá!

Címkék

30y (1) adásvételi (2) adathalászat (1) adél (6) ágnes (1) akvárium (1) albérlet (1) alcatel (1) állat (1) almásfüzítő (1) anett (2) aquaworld (1) árpi (2) autó (6) autogyro (2) babakocsi (1) balaton (1) baleset (1) bálint (2) barátok (14) betegseg (2) betty (3) biztonsági őr (1) blog (3) blogháború (2) bogrács (8) bor (5) boszorkány (1) bringa (10) bulvár (1) bürokrácia (2) chatroulette (1) chatroulette.com (1) chrome (1) cici (1) citrom (1) comment.com (1) csajok (4) család (3) csincsilla (1) csúszda (1) danubius (1) defekt (3) diéta (14) dombház (24) dunaújváros (1) edina (3) eger (1) életmód (17) elmű (1) email (1) emil (1) engedély (1) építkezés (22) eső (5) évforduló (1) feleség (27) ferihegy (3) flightgear (1) fogyi (10) földhivatal (1) fotózás (2) fröccs (3) gáz (1) gázvita (1) geocaching (3) gondolatok (2) google (2) gps (1) grill (1) gyermek (9) hatóság (5) (2) hoax (1) homár (1) horgászat (1) húsvét (1) index.hu (5) intel 945 (1) internet (8) isti (7) jánosháza (1) japán (1) jaunty (2) jég (4) jégkorong (1) jégtánc (1) jimmy (1) joe (3) kaja (9) kakucs (1) kal (4) káld (1) karate (1) karmic (1) kastély (2) kecske (1) kettlebell (3) kiállítás (1) költözés (4) komárom (1) koncert (1) kotlár (1) közlekedés (2) kozmetika (1) kriszti (1) kütyü (1) lakás (4) láthatatlan (1) ldap (1) legénybúcsú (1) linux (4) lögybölés (1) macintosh (1) macska (1) mágia (1) magyarország (5) mama (1) média (1) mese (1) microsoft (2) mobil (1) mobilnet (3) modellezés (3) moncsi (2) mórahalom (1) morrisons (1) mozi (3) munka (17) nigéria (1) notebook (1) nyuszi (7) óceánjáró (1) oli (3) ólmos (2) ónos (2) orosz (2) ortt (1) para (1) pech (1) perforce (1) peti (1) phishing (1) pilis (1) poén (1) polgármester (3) punto (1) rádió (2) recept (1) rendőrség (2) repülés (7) robogó (7) róka (1) rtlklub (2) sajtleves (1) sanyi (4) sárvár (1) server (1) sláger (1) sodium lauryl sulfate (1) sör (8) spam (1) sphinx (2) spórolás (1) süni (1) szakma (1) szeged (1) szelid (11) szerződés (1) szilveszter (2) szimulátor (1) színház (1) szívroham (1) szonda (1) születés (2) szülinap (3) tamás (1) tavasz (1) telefon (1) telek (18) televízió (2) tesó (4) tortuga (1) tőzsde (3) ubuntu (4) ügyvéd (1) ukrán (1) utazás (2) üvegtigris (2) vallalati it (1) való világ (1) vásárlás (2) vatera (1) veres zoltán (1) video (3) vista (2) vita (1) volker (15) wakeboard (1) wellness (1) windows (2) wok (1) x200 (1) xgl (1) xp (1) xp64 (1) zéró tolerancia (1) zina (1) zsombi (3) Címkefelhő

szapi.blog.hu

Mindennapi életem, haverok, kütyük, munka

Friss topikok

  • Szapi: @Csepregi Károly: Szia! Nah, még a végén kiderül, hogy a blognak vannak olvasói :) Facebookon va... (2013.01.13. 12:51) Ácsolás, betonozás, locsolás
  • Gidus82: Na, csak neeem!?:)Neked aztán van energiád..nem elég a sok munka, család, és még tanulsz is. Le a ... (2011.09.07. 15:03) Újra iskolapadban
  • Gidus82: :)Nem fogod elhinni Dani mit kap tőlem 30. szülinapjára..De komoly..ha van egy pici időd, írj rám ... (2011.07.18. 08:43) Egy pohár bor
  • Gidus82: Tényleg hihetetlen!!Már 1 éves ez a GYÖNYÖRŰSÉG!!Biztosan szép nap volt. Remélem egyszer megtapasz... (2011.06.21. 10:40) Első szülinap...
  • Hiczkó: Mondom én, hogy itt tartsuk a szülinapi bulit.A betonon bográcsoznánk egyet, elférnénk, és meglenn... (2011.05.12. 13:49) Most már sötét van...

Lehet, hogy különc vagyok...

2011.01.28. 11:03 :: Szapi

Lehet, hogy különc vagyok? A napokban gondolkoztam el ezen. Eddig úgy gondoltam, hogy a társadalomba rendesen beilleszkedő egyén vagyok, de most meginogtam kicsit. Van az életben egy csomó olyan dolog, amivel maximálisan szembe megyek a tömeg véleményével.

Nézzük csak a mindennapokat. Az emberek nagy többsége a Nokia telefonokra esküszik, de nekem nem kéne. Okostelefonból iPhone a menő, de szerintem egy fos. Ha már okostelefon, akkor HTC + Android.

Az emberek otthon Windows-t használnak, a cégek sokszor Windows szerverért fizetnek ki egy valag lóvét. Én Linux párti vagyok, sőt, már a fél családot átszoktattam rá. A vállalkozásban is az OpenSource megoldásokat helyezem előtérbe.

Nekem nem jó a német autó, sőt, sokszor a hideg kiráz tőle. Ha meghallom, hogy Volkswagen, egy túlárazott valami jut eszembe, amiről az emberek azt gondolják hogy milyen baromi megbízható, miközben anno tesóm 4-es golfjával volt pár érdekes eset kb 2 év alatt. Ezzel szemben a sokak által fikázott olasz autómmal nem kellett szervízbe mennem a kötelező olajcseréken kívül, pedig 7 évig használtam.

Nekem persze a lakóhely sem mindegy. Számomra nem megoldás a "kockaház", vagy a passzívház. Én gömbölyű formákat, kupolákat - dombházat akarok.

Munka terén az emberek örülnek ha van állásuk, ezzel szemben én a munka után sokszor éjszakákon át dolgozok, és arra gondolok: bárcsak ne lenne állásom, hanem nap közben dolgozhassak a vállalkozáson. Ezzel összefüggésben nekem a munkavállalói lét sem jó. Nehezen viselem, ha nem kapok a képességeimnek megfelelő feladatot, vagy nem vár rám kihívás. Ugyanakkor ezeket a "kihívásokat" mások oldják meg - véleményem szerint rosszul.

Valóban különc lennék? Talán igen. De mindezek ellenére jól érzem magam a bőrömben, és remélem, hogy sok embert és vállalkozást rá tudok ébreszteni arra: nem biztos hogy az a jó, ami divat. Vagy ha máshogy nem megy, hát teremtenem kell egy új divatot, amit követni tudnak... És akkor nem én leszek a különc.

1 komment

Címkék: gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://szapi.blog.hu/api/trackback/id/tr742620356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gidus82 2011.01.31. 09:00:45

Dani is nemrég teló vásárlás előtt sokat vacillált az iPhone és a HTC között, végül utóbbit választotta és nem bánta meg. Imádja!Nem vagy különc, csak látod, hogy nem mindig az agyontaposott út a helyes.:)
süti beállítások módosítása